چه گذشته از این دارو برای بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شما مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، شما باید همیشه به آخرین دارو برای این بیماری مراجعه کنید. بدون بیمار می خواهد به شانس بهبودی را از دست ندهید، به طوری که بیماران مبتلا به PKD. دلیل این است که آخرین داروی جدید نشان می دهد امید تازه.

آیا شما PKD خوبی ملاقات کرد؟

PKD یک بیماری شایع کلیه ارثی است که توسط یک اختلال ژنتیکی ایجاد می شود. با گسترش کیست های کلیوی، که به تدریج می تواند جایگزین بافت تابع ذاتی کلیه. در طی این فرآیند، PKD است به احتمال زیاد به علت بسیاری از علائم و مشکلات مانند سنگ کلیه، عفونت های دستگاه ادراری، درد پشت، فشار خون بالا، هماچوری، نقرس، و غیره. هنگامی که نارسایی کلیه PKD بدتر، بیماران ممکن است برای شروع دیالیز یا پیوند کلیه.

داروهای متعارف و درمان برای PKD

در گذشته، پزشکان تنها می تواند علائم و عوارض بیماران مبتلا به PKD کنترل و از بین بردن کیست بزرگ کلیوی. با این حال، برای کیست کوچک کلیوی، آنها می توانند هر چیزی را انجام دهید. از همه بدتر، حذف کیست کلیه می تواند تسکین کمر درد، تا حدی، اما در همان زمان، این نیز می دهد فضای بیشتری برای کیست کوچک کلیوی رشد می کنند. در نهایت، کاهش عملکرد کلیوی و اندازه کلیه سریعتر گسترش می یابد.

با توسعه تکنولوژی پزشکی، ویتامین B3 (نیاسین) و tolvaptan است گفت: به یک اثر در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و کاهش سرعت رشد کیست های کلیوی. با این حال، اثرات درمانی خود را به عنوان آشکار به عنوان بیماران انتظار نیست.

جدیدترین دارو برای بیماری کلیه پلی کیستیک

به عنوان تجربه بالینی نشان می دهد، تنها از نظر مواد مخدر است قادر به درمان ریشه PKD نیست. در این مورد، کارشناسان کلیه با هم کار کنند برای ایجاد یک درمان ابتکاری به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. از آنجا که آن می تواند مایع کیست را جذب و مهار ترشح مایع از کیسه، کیست های کلیوی PKD می توانید به تدریج کاهش می دهد.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند، شما می توانید با ما از طریق ایمیل در enfermedad-renal@hotmail.com، و یا ترک یک پیام در باس.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1859.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، بازفرآوری بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: